woensdag 27 april 2011

Even voorstellen

Mijn naam is Geertje Bos en sinds een paar jaar ben ik besmet met het poppenvirus.
Ooit ben ik begonnen met een cursus op de school voor handenarbeid. Door de komst van mijn kinderen kreeg ik het veel te druk voor mijn hobby.
Jaren later, toen de kinderen naar school gingen, kwam ik via internet in contact met een poppenmaakster. Bij haar volgde ik een onlinecursus. Zij leerde me de kneepjes van het poppenmaken. Bij haar maakte ik mijn eerste elf.

Hannah


Hannah is gemaakt van zelfhardende klei. Haar haar is een stukje boa en haar vleugels van organza.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie poppen heb je gemaakt Geertje, leuk om ze allemaal even te mogen bekijken. De elfjes hebben allebei een hele lieve uitstraling, echt een elfenuitstraling zeg maar ;-)
    Leuk om een 'oude hobby' even te mogen delen.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen