woensdag 15 januari 2014

Kerstmis SAL

Op het blog van Kianna  http://www.kiannas-blog.blogspot.nl wordt een Kerstmis sal georganiseerd.
De bedoeling is dat je elke maand een onderwerp krijgt wat met de Kerst te maken heeft en daarmee iets borduurt bv een kerstkaart, kussentje oid. Aan het eind van het jaar heb je dan 12 verschillende items Het eerste onderwerp is een sneeuwpop.
Mijn sneeuwpoppatroon heb ik gevonden op de site van Jessica Tromp.Ik heb er een pinkeep van gemaakt.

Een pinkeep was vroeger rond en de spelden werden er aan de zijkanten ingestoken. Op het web vindt je veel afbeeldingen van een pinkeep en ook tutorials.
Mijn sneeuwpop is geborduurd met DMCkleurtjes op Aidastof. Het geheel is +/- 15cm hoog(inc. strikje) en 9 cm breed.
Het onderwerp voor februari is een engel. Ik ben al op zoek naar een leuk patroontje.
Een leuk idee, deze Sal. Vooral omdat je je eigen patroontjes kunt kiezen. Zo voorkom je dat iedereen die meedoet  hetzelfde maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen