vrijdag 17 januari 2014

W.I.P.

Op dit moment ben ik bezig met verschillende projectjes
Als eerste borduur ik een naaldenmapje. Het patroon en de materialen heb ik gekocht bij Atelier Soed Idee.

Antique Needle Book

Een leuk werkje om te maken. Het borduren is wel een gepriegel dus moet de loep erbij anders kan ik het niet meer zien. Ach ja, ouderdom hé.



Ook ben ik begonnen met de Crochet Along 2014. Kun je haken, haak dan mee. Het patroon is eigenlijk van een eenpersoonsdeken, maar dat is mij net iets te groot. Ik maak er een kussen van. 
Ik heb gekozen voor zwart/witte kleuren. Elke week ontvang je een aantal toeren zodat je weer verder kan haken. De eerste 2 weken zijn gehaakt. Nu wachten op het volgende deel.




En dan had ik nog een aantal restjes wol  liggen in allerlei kleurtjes. Dus op zoek naar een patroon. Kom ik een haakpatroon van een babydeken tegen op www.schoenstricken.de .
Aangezien we geen baby's meer hebben en de kleinkinderen nog lang niet onderweg zijn, maken we er maar een vrolijk gekleurd kussentje van. Dit patroon staat in zijn geheel op de site, dus kon ik meteen aan de slag.


Zoals jullie zien, ik heb genoeg te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen