zondag 6 april 2014

Poppenbeurs Zwolle

Afgelopen zaterdag met mijn collega Jannie naar de poppen en berenbeurs in Zwolle geweest. De eerste keer dat de beurs in Zwolle werd georganiseerd, dus kregen we vrijkaarten van de organisatie.
Er was een goot aanbod van Rebornbabies, veel antieke poppen en spulletjes en heel veel beren. Allemaal leuk, lief en aardig, maar géén fantasiepoppen. Jammer hoor. Had er toch wel iemand verwacht! Alleen Gerrie van Amersfoort was er met haar trollen en heksen. Misschien vonden de andere dames het niet de moeite waard om richting Zwolle te komen.
Toch was het een mooie beurs, ook al vond ik niet alles leuk. Ben toch thuis gekomen met een aantal spulletjes.
Bij binnenkomst kregen we een boekje cadeau en een catalogus vol met poppen.Mijn buit bestond uit;
2 muziekdoosjes om muziekpoppen van stof te maken. (leuk kraamcadeautje)
4 bolletjes katoen. Ik heb nl een leuk patroon gekregen om te haken en een pakketje om, jawel een beertje te maken.Ik wilde altijd wel een beertje maken, maar vond het materiaal erg prijzig. Nu heb ik een pakketje gevonden van €5,-met alle materialen die ik nodig heb.Koopje!
Hieronder nog wat foto's van de beurs.
Reborn tweeling.


Twee schattige muizen

Creaties van Gerry van Amersfoort.






               Deze twee vond ik wel heel erg leuk!
               Het doet me een beetje aan kabouter Plop denken

Mooie spelden kussen.
En deze gepimpte naaidoos. Heel mooi, maar heel duur!
En dan heb ik zoiets van die maak ik zelf wel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen