maandag 8 september 2014

Garden girl

Een tijdje geleden het pakketje Garden Girl gekocht bij Atelier Soed Idee.
In het pakketje een patroon, borduurlinnen en garen en lapjes stof.
Het is de eerste keer dat ik met borduurtjes en lapjes heb gewerkt. Het is dus ook niet helemaal perfect geworden De lapjes zijn aan elkaar genaaid maar ik heb ze niet gequilt. Gewoon omdat ik niet weet hoe het moet.Dat ga ik nog uitzoeken op internet.


Als je goed kijkt zie je dat de onderkant niet helemaal recht is.



Onder het borduurde gedeelte is een kantje genaaid.

En dit is het geborduurde gedeelte.

Het was een leuk projectje om te maken en voor mijn gevoel wel aardig gelukt.

2 opmerkingen:

  1. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen