woensdag 15 oktober 2014

Give-away

Om mijn blog(creageertje.blogspot.nl een beetje meer bekendheid te geven organiseer ik een Give- away.
Misschien kom je alvast in de Kerststemming door de prijzen die je kunt winnen.
Een vrolijke sneeuwpop of een eigenwijs rendier.

To make my blog a bit more known (creageertje.blogspot.nl) I'm organising a Give-away.
Maybe you'll get the Christmas spirit early by the prizes you can win.
A happy snowman or a stubborn reindeer.

Wat moet je doen?
1. Je meldt je aan als volger van mijn blog.
2. Je laat een berichtje achter en laat me weten welke van de twee borduurtjes je wilt winnen.
3. Je deelt dit berichtje met zoveel mogelijk vrienden/ vriendinnen.

What do you do?
1. Subscrive as follower of my blog.
2. Leave a message with says what prize you want to win.
3. Share this message with as many friends as possible.
Pinkeep sneeuwman


Santa's rendier


Eind november maak ik de winnaars bekend.Je hebt dan je prijs nog voor de Kerst in huis.
By the end of November I'll pronounce the winners. You can have your price before chrismass.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away, ik ben gek op sneeuwpoppen. Ga je volgen en zet je ook bij mijn blogrol.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai Geertje,
    Je Mammerklap zet ik zondag op mijn blog, hij is zó mooi! Dan zet ik natuurlijk ook een link naar jouw blog in het berichtje. Misschien dat je meer volgers krijgt, ik heb me in ieder geval alvast aangemeld. (ik doe niet mee met de Give Away hoor ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raar, ik dacht dat ik al lang had gereageerd maar zie mijn reactie er niet tussen staan. Dan dus nog maar een keer proberen! Ik ben helemaal verliefd op het rendier, dus voor die zou ik graag in aanmerking willen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog:)
    En natuurlijk doe ik graag mee rudolph vind ik super.
    Leuk he om nu voor kerst te borduren:)
    Grt marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke werkjes Greetje!
    zag net op de borduurgroep je oproepje voor je blog dus vandaar dat ik hier ben aangekomen ;-)
    Dat je straks deze lieverds weggeven wil.. Rudolf heeft me al betoverd met z'n eigenwijze blik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga je volgen, zo'n leuk blog! Het sneeuwmannetje vind ik erg lief,
    Leuk idee om het zo te doen en ik wens je succes met alles wat je wilt doen!
    Groetjes uit Purmerend.
    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je staat op m'n facebook-pagina! Succes met al je borduurwerkjes; ik kom af-en-toe kijken wat voor moois je weer hebt gemaakt. Enne... sneeuwman 'Olaf' is té leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog ga je volgen.
    Het hert lijkt mij leuk
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen