dinsdag 28 oktober 2014

Poppen en berenbeurs 2014 Den Bosch

Afgelopen zaterdag richting Den Bosch naar de poppen en berenbeurs. Een jaarlijks uitje.
Lekker rondneuzen tussen de poppen en beren.
De grootte van de beurs viel me tegen. Ik had meer stands verwacht vooral met materialen ed. Die waren er niet veel. Wel veel kant,garen, benodigheden voor beren. Ik zocht meer richting textielverharder. Het berenaanbod was groot, ook de rebornbabies. Het fantasystraatje was wat kleiner dan andere jaren. Ik heb een aantal poppenmaaksters niet gezien.
Toch heb ik best genoten. Hieronder een aantal fotoos.
Antieke poppen
Margootje

Reborn babies









Van een Italiaans poppenmaakster.




 Bij dit beestje schoot ik in de lach.Zo mooi gemaakt


 Er waren mooie serviesjes te koop.

 Deze pop was al erg oud. Het gezichtje van stof gemaakt.
En dit vond ik ook een dotje


En nog wat grappige egeltjes.


1 opmerking:

  1. Oh wat een leuk bericht! Jaren geleden ging ik ook altijd naar de Poppen-en-berenbeurzen, toen maakte ik zelf nog poppen van Cernit, Paverpol, houtpoeder etc. Het was vreselijk leuk om te doen en op de beurzen kon ik altijd genoeg informatie en inspiratie vinden. Een aantal poppen staan op mijn blog (als je aan de rechterkant zoekt op 'poppen' kom je drie berichten tegen, in het laatste bericht van februari 2012 zie je een aantal van mijn poppen).
    Heb jij misschien ook zelfgemaakte poppen op je blog staan? Helaas kan ik geen labels vinden om te zoeken ;-)
    Groetjes weer en dank voor dit berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen