woensdag 7 januari 2015

Kerstmerklap.

Hij is eindelijk klaar, mijn kerstmerklap. Het koste me 2 jaar om het af te borduren. Af en toe lag het een paar weken in de kast en dan had ik weer zin om verder te gaan.
Ben er zelf heel blij mee en ruim op tijd voor de Kerst klaar. hihi.







Het volgende grote project ligt alweer klaar, maar eerst een klein werkje tussendoor.

Op de volgende site staat een leuke freebee.http://www.brookesbookspublishing.com/CrossStitchFreebies
Ik ben begonnen met Katid Kitty.
Foto's volgen.







3 opmerkingen:

  1. Hai Geertje. Wat ben jij mooi op tijd voor de kerst klaar!
    Fijn dat het borduurwerk nu klaar is, komende kerst kan je er heerlijk van gaan genieten. Ik vind het een mooi patroon, kan je me zeggen waar je dat gevonden hebt?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Patroon staat jaren geleden in de Ariadne. Ik heb het op Marktplaats gekocht. En euh het had eigenlijk afgelopen Kerst klaar moeten zijn, maar dat is me niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is wel heel mooi geworden, super. Je kunt hem in ieder geval ruim voor de volgende kerst tevoorschijn halen en er van genieten. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen