vrijdag 30 januari 2015

Mr Spock




Even voorstellen. Een nieuw gezinslid. Mr Spock

Spocky
Spock, door iedereen al Spocky genoemd. Spocky is een kruising. Vader is een kooiker, moeder is half kooiker half pincher. Spock is geboren op 5 december 2014. Hij mocht eergisteren met ons mee naar huis.
Het is wel een beetje snel na het overlijden van onze Dobby. Ik was ook degene die zei dat ik nooit geen hond meer wilde.
Maar het was zo stil in huis. Ik miste de gezelligheid, het knus bij elkaar zijn en de wandelingen.
Dus ben ik op het internet gaan snuffelen en heb vele hondjes bekeken. Uiteindelijk kwam ik een nestje kooikers tegen. Helaas had de mw alleen nog reutjes en geen teefjes.Willen we wel een reutjes. We hebben alleen ervaring met teefjes. Wat heen en weer gemailt naar de fokker en besloten er eentje te halen.Met de meiden naar Lutjesgast. Er waren er nog 3 over van de 8, Spock kwam meteen enthousiast op me aflopen. Ik dacht; die is voor mij!
Het hondje mee naar huis genomen. Heerlijk speels is ie en voelt zich al helemaal thuis.Wij zijn ook dolblij met hem.


Na een uurtje dollen uitgeteld op de bank in slaap vallen.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met mr. Spock
    Wij hebben "Boy'uit het zelfde nest. Kwam doordat ik je datum vd pup zag op je blog terecht. Idd ook een schatje. ..lkkr speels en veel slapen. Wel even wennen .
    Van geen hond naar een lief (bijtgraag) speels en aandoenlijk hondje.
    Heel veel plezier met mr Spock.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Sandra. Is Boy een bruin/witte of net als Spock donker? En idd een bijtgraag speels en lief hondje

    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen