zaterdag 4 juli 2015

Borduurdoos

Vandaag mijn borduurdoos afgemaakt. Het borduurwerk op de deksel had ik al in 2013 gemaakt. Het is de Sal Delft Blue. Het patroon kwam in gedeeltes en leverde uiteindelijk een mooi borduurwerk op. De Sal is te vinden op creativeworkshopsfromhetty.blogspot.nl
De doos vond ik bij Mijn tafel in Haren. Beide hebben een tijdje boven gelegen omdat ik niet wist wat ik er van moest maken, tot dat ik ze toevallig beide weer in handen kreeg. En tadaa  het idee voor een doos was geboren.

Today finished my embroidery box. The embroidery on the cover I had made in 2013. It is the Sal Delft Blue. The pattern came in parts and eventually produced a beautiful embroidery. The Sal is available at creativeworkshopsfromhetty.blogspot.nl
The box I found at my table in Haren. (Second hand shop) Both are located upstairs for a while because I did not know what to do with it, until I accidentally got hold of them both. And tadaa the idea of a box was born.
De doos heb ik blauw geverfd. Op de zijkant zit een mooi wit kantje De binnenkant is bekleed met stevig papier.Rondom het geborduurde gedeelte zit een wit kralenrandje.

The box I painted blue. On the side is a beautiful white lace The inside is lined with sturdy papier.Rondom the embroidered part is a white beaded edge.

De doos meteen maar gevuld met een nieuw project.

The box was immediately  filled with a new project.




Een Nautical Sampler. Speciaal voor mijn man die gek is van boten.

A Nautical Sampler. Especially for my husband who loves boats.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi borduurwerk heb ne gecombineerd met de doos, zo is het een prachtig geheel geworden! Leuk dat je nu een borduurwerk voor je man gaat maken en gelijk een perfecte manier om van die prachtige borduurdoos te genieten!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig is je borduurdoos geworden, zo mooi in stijl afgewerkt , complimentjes hoor.....
    Wat zijn die Hettyborduurtjes leuk hè?
    Veel steekjesplezier met de Nautical Sampler,
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen