woensdag 15 juli 2015

Nautical sampler

Gistermiddag begonnen met mijn sampler. Het begin is er.Helaas had ik een telfout gemaakt en moest een stuk uithalen.Maar het begin is er!


De lichte kleuren zijn alleen bij daglicht te zien.In huis en in de avond wordt het moeilijk. Misschien moet ik maar een daglichtlamp aanschaffen.Vanmiddag wilde ik in de tuin borduren, maar het begon te regenen.
Eigenlijk mocht ik nog niet met mijn sampler beginnen want het kattenalfabet is nog niet af.Maar ja, ik kon niet wachten!

Yesterday afternoon  I started to stich my sampler.Unfortunedly I counted wrong and had to do it all over again.
The bright colors are diffucult to see.Only by the light outside.In the house  and in the evening it gets hard. Maybe I should by a special lamp. This afternoon  I wanted to embroider in the garden, but it started to rain.
Actually, I could not start my sampler because the cats alphabet is not finished yet. But I could not wait!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen