dinsdag 6 oktober 2015

SAL Kerst

In het weekend moest ik even weer borduren. Ik ben begonnen met de SAL  van Nenne design. Het is een Kerstsal. Elke maand een klein patroontje. Ik had ze opgeslagen, maar nog geen tijd gevonden om ze te maken.Dus afgelopen zaterdag begonnen met een kleine inhaalslag. In november verschijnt het laatste deeltje. Ik heb wat grovere stof genomen. Zelf vind ik de gebruikte kleuren niet zo geslaagd.Ik hou meer van fellere kleuren bv kerstrood en groen.Misschien ga ik ze ook nog in die kleuren borduren.
Het patroon is hier te vinden;
http://www.nennedesign.nl/gratis-borduurpatronen-haakpatronen-freebees/


De patronen zijn eenvoudig en snel te borduren. Je kunt ze bv ook voor een Kerstkaart gebruiken.
Misschien lukt het omvandaagnog een stukje verder te borduren.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je ook met de kerstSAL bezig bent! Ik moet nog een stukje inhalen, maar gelukkig zijn het geen hele grote patronen :-)
    Over mijn kleuren ben ik ook niet helemaal tevreden, maar ach ik maak het toch maar af en bedenk daarna wel wat ik er mee ga doen :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen