woensdag 11 november 2015

Gehaakte krans.

Van mijn collega Dineke heb ik een tijdje terug een zak vol met haakgaren gekregen. Deze zak lag een poosje in mijn "ateliertje "op zolder te wachten totdat ik ermee aan de slag zou gaan.
Op een haakgroep op Facebook kwamen allerlei kerstkransen voorbij en toen wist ik ineens waarvoor ik het garen ging gebruiken. Een gehaakte krans,  niet met kerstballen, maar met  bloemen.


De krans is gehaakt om een styroporvorm. Het patroon voor de bloemen en bloemblaadjes vond ik op het internet en YouTube. De bloemen heb ik met spelden op de krans geprikt.


Hier nog een detailfoto.
De bloemen zijn eenvoudig  te haken. Op YouTube laten ze het duidelijk zien .
Overig ben ik op YouTube nog meer leuke haakpatronen tegengekomen. Hier kom ik later nog op terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen