zondag 31 januari 2016

Katten ABC

Eindelijk klaar. Het katten ABC.Ik hoefde maar 4 letters te borduren, maar dat heeft wel een tijdje geduurd. De andere letters zijn door iemand anders geborduurd.Het moeilijkste waren de kleuren, die ontzettend veel op elkaar lijken. Wit, grijs, lichtgrijs, middengrijs enz enz. Het was 's avonds echt niet te zien. Tot dat ik een loep kocht met een daglichtlamp.Ideaal!
Vanmiddag de laatste steekjes geborduurd en voila hier is ie dan!

Leuk detail zijn de muisjes boven bij de A en onder na de Z.
De lap is zo groot dat ik het op de grond moest leggen voor de foto. En toen gebeurde er dit!

Spock dacht vast dat ie een nieuw kleedje kreeg hahaha. De boef!
Helaas voor Spock moest hij er meteen weer af. Was ie niet blij mee.

2 opmerkingen:

  1. Oooh gelukkig had Spock geen vieze voetjes!
    Lekker voor je dat het alfabet af is, want die kleurtjes die op elkaar lijken, dat werkt niet echt lekker hé. Een daglichtlamp heb ik ook, fijn hoor en voor van alles en nog wat te gebruiken ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig alfabet met mooie katten erop. Leuk ook die muisjes. Als de lap op de grond ligt, dan is hij vast voor mij. Nog niet zo gek gedacht door Spock. Helaas moest hij hem weer afstaan.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen