maandag 4 januari 2016

Nieuwjaar.

Voor al mijn volgers een gelukkig en creatief 2016 Krabbels voor Facebook
BesteKrabbels.nl - Nieuwjaar krabbelplaatjes
Even een kleine update. Ik heb me voorgenomen om volledig te storten op het poezenalfabet. Het moet nu maar eens af! De letter M is op de snorharen na klaar. Nu nog de letter Q en de R. Met de Q heb ik al een beginnetje gemaakt. Ik ben blij dat ik mijn loeplamp met daglicht heb. Dat maakt het een stuk makkelijker borduren. Eind februari moet het klaar zijn.






Het pakket voor Randje per week 2016 ligt klaar en het eerste patroon is binnen. Simone (soedidee.nl) en Annelies (http://quiltsandsiggies.blogspot.nl/)hebben weer een nieuw Randje per week gemaakt. Elke week een nieuw patroon. Dit keer is het thema Alfabet Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Ook ben ik aan het lezen. Vooral 's avonds. Ik ben nu bezig met het geheime dagboek van Hendrik Groen.Een leuk en openhartig boek over Hendrik(84) die in een verzorgingshuis in Amsterdam woont.Hij beschrijft situaties die voor mij heel herkenbaar zijn als helpende in een zorgcentrum.
Kortom een aanrader!


1 opmerking:

  1. Dank je wel Geertje en natuurlijk voor jou en je dierbaren het allerbeste toegewenst voor 2016!
    Wat een mooi creatief voornemen heb je: als ik het goed begrijp heb je het poezenalfabet al bijna 'af'. Ik ben nieuwsgierig :-)
    De Randjes per week zijn niet voor mij bestemd, maar ik vind het wel leuk om ze te volgen hoor!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen