dinsdag 2 februari 2016

SAL's



Er zijn dit jaar verschillende SAL.s gestart.
De eerste is een Sal van Kianna's borduurgroep. Een kleine besloten facebookgroep.Er zijn een aantal verschillende Sals.Ik doe mee met de elfjes sal Elke maand een patroon van een elfje.
Dit is het elfje van januari.


Ook Janet van Nenne Design heeft een SAL.
                                                             
                                                                Sal 2016 deel 1   


Je kunt elke maand het patroontje vinden bij NenneDesign.






Dit is het eerste gedeelte. Eigenlijk wordt het met 1 kleur geborduurd, maar ik gebruik er 2.

De derde is de Mijn Hobbysal  maxistickt.blogspot.nl




Elke 2 weken een gedeelte van het patroon. Het volgende deel krijg je als je een foto laat zien van je werkje.




De laatste is van palkolap.blogspot.com  Het is een Word SAL




Ook hier pas het volgende deel als je een foto laat zien.


Dit is deel 1. Geborduurd op Aida. Er wordt met 3 verschillende kleuren gewerkt.

Ook wilde ik meedoen met Randje per week maar dat wacht ik nog even mee.  4 Sals zijn eigenlijk wel genoeg!

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker bezig! Leuk hoor om aan de SAL's mee te doen en iedere keer weer verrast te worden met het volgend patroondeel.
    Veel borduurplezier.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke SAL's doe je mee. De laatste van Palko kon ik ook niet weerstaan. Ik vond het zulke mooie letters.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen