dinsdag 29 maart 2016

Mysterie haken

Op Facebook is er een groep Mysterie haken. Je krijgt elke week een gedeelte van een haakpatroon waarvan je niet weet wat het wordt. Een mysterie
Het thema was deze keer Pasen. Uiteindelijk bleek het een patroon te zijn van het tuimelkonijn van Sapie van Schepen Er zijn een paar veranderingen aangebracht oa de staart,benen en het jurkje. Je kon kiezen tussen een jongen en een meisje. Ik heb het meisje gekozen.Het is een paashaasmeisje. Ik heb geen tandjes gemaakt. Die vond ik niet zo leuk. Misschien moet ik nog een mondje borduren?



Het staartje is een pompom




Aan het volgende Mysterieproject doe ik even niet mee. Ik loop nl een flink stuk achter metmijn borduursals. Wel download ik de patronen. Deze worden nl meteen aan het einde van het project meteen verwijderd.

1 opmerking: