maandag 20 juni 2016

Update

Wat heb ik de laatste tijd zoal gemaakt? Nou, das best wel veel
De Pako letters Sal is af Ik ben er wel tevreden over. Nu nog de afwerking.Op canvas of inlijsten?
Ik ben er nog niet uit.


De Sal is geborduurd op Aida met de volgende dmc nummers;  503, 959 en 3810




De tweede Sal is nog niet klaar. Er komen nog een aantal delen
.De Sal is van Nenne Design http://www.nennedesign.nl/


En dan het grotere werk.
Ik heb een opdracht gekregen om het Franciens kattenalfabet te borduren.




Ik ben begonnen met de letter Q.
Het zal nog wel even duren voordat deze af is.

En dan hebben we tussen de borduurtjes door gehaakt.
Allereerst een zielig konijntje voor een van mijn dochters

Erg grappig geworden, Vooral die lange oren,

En van wat restjes katoen twee Nijntjes gehaakt.
Patroontjes heb ik gevonden op het internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten